Sogning Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Manglar første del av begge orda for at dei skal gi meining.
Odbjo Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) Leser tørst starter med en drink, sterk sprit og blandevann Ingen vits, futil/unyttig Endret 20 timer siden av Odbjo 1
Sogning Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Startar drikken med G, eg har R? Eg har N på første bokstav " ingen vits". Skjønar eg må ha feil her...står bom fast.
Odbjo Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Starter med G, klassiker i svensk drikkekultur. Ingen vits, søk på tidligere hint 1
Tor Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden G er riktig. Tror ordet er delt i 5+5. hva har du på B nr 2 i «del av fugl»? Kryssende orde
Sogning Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Tor: eg har R på 2.b i fugl, men har nok mye feil i dette partiet. 6 siste i "karnivor" har eg ei matskål. Trur det er feil der også
Tor Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Jeg har i så det kan ikke bli skål på slutten. Litt usikker på dette ordet som betyr kjøttetene dyr. Har du første bb?
Odbjo Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Karnivor Fem siste emsig/tent starter med samlebetegnelse på dyr Del av fug,l ikke under
sigjuul Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Odbjo: Karnivor: Jeg har mat av husdyr på de sju første bokstavene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå