Wvic Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Øverst høyre hjørne. Loddrett, sliter med Maskinist. Hint? berørte vannrette ord jeg også trenger hint til er; gass kan behandles landsdel I området; jeg har en god løsning på det loddrette Viftegal … men mulig to bokstaver er ombyttet, trykkfeil !?! Andre som strever her?
Bergenseren Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars (endret) Maskinist: Første bokstav er J, første del er et "dyr" av metall. Gass: Man gir full gass eller full g.... Kan behandles: Noe som skrives på PC. Landsdel: Del av et navn på en asiatisk øystat. Ser ikke noe feil med viftegal. Endret 14. mars av Bergenseren 1
Wvic Skrevet 14. mars Forfatter Skrevet 14. mars (endret) Hei, tusen takk! Nei, når viftegal får en annen startbokstav en den jeg hadde ordner løsningsordet seg ypperlig! Landsdel, den har vi hatt før ja, glemte at det kunne være del av navnet på et land ..juhu! … maskinisten er litt rar … men har nok det samme som deg nå, da passer alle kryssende ord … får tenke litt mer på årsaken bak løsningen … googlet og fant at de første 6 bokstavene faktisk er en maskin ja! ellers er kryssordet som vanlig, rågøy! Mange artige dobbeltbetydninger her Endret 14. mars av Wvic 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå