Egde Skrevet mandag kl 22:38 Skrevet mandag kl 22:38 4 inn fra høyre ca midt på. Får samme løsningsord som stikkord, så noe må være galt. Tips til kryssende ord?
G54 Skrevet mandag kl 22:58 Skrevet mandag kl 22:58 Jeg får også det samme som stikkordet. Trenger vel ikke være feil det?
ANord Skrevet i går, 19:02 Skrevet i går, 19:02 (endret) G54 skrev (20 timer siden): Jeg får også det samme som stikkordet. Trenger vel ikke være feil det? Ikke feil, men det blir sett på som dårlig kryssordstil. Antar at det ikke var tilsiktet, men at Schive blingset og førte inn løsningsordet i stedet for ledetråd. Kan være flere ord med 2 bokstaver som det var meningen å bruke som stikkord. Endret i går, 19:03 av ANord
Egde Skrevet i går, 21:33 Forfatter Skrevet i går, 21:33 Schive pleier jo å kommentere dersom noe er feil i kryssordet, så vi får se om det også er aktuelt her.
Schive Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) Denne var definitivt ikke planlagt, men tenkte at feilen ikke vill volde problemer for løserne. Jeg har tidl. brukt ER NOK som stikkord til NOK pga. uttrykket NOK ER NOK, men i dette tilfellet var det rett og slett en glipp. Endret 13 timer siden av Schive
ANord Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nok for er nok syntes jeg var helt topp og 20 i stil :-). Setter stor pris på at du deltar i diskusjonen på Forum og gir tilbakemeldinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå