Dragestjerne Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Kom akkurat i mål med Schive 310, men øverst i venstre hjørne er det diskrepans i krysningen mellom ordene "tidligere bydel" og "over". Dersom bydelen blir en bydel i Groruddalen i Oslo, så passer ikke det helt med eneste mulige ord for "over". "Populær rett i fengsel" må nødvendigvis bli et meieriprodukt, og da fins det bare ett mulig alternativ på "over", som da ikke passer med bydelen. Og på "kan bøying medføre" må det jo bli A på tredje bokstav. Så hva blir bydelen? Er jeg helt på jordet? 😄🙈
Bergenseren Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Jeg tror det må være en bydel i asiatisk land. Bydelen er kjent for sin fantastiske skøytebane. Byen har skiftet navn.
Bergenseren Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Bergenseren skrev (20 minutter siden): Jeg tror det må være en bydel i asiatisk land. Bydelen er kjent for sin fantastiske skøytebane. Byen har skiftet navn. Byen hadde et todelt navn tidligere, derfor blir løsningen del av et tidligere bynavn. 1
Dragestjerne Skrevet 23. februar Forfatter Skrevet 23. februar Ahaaaa... finurlig av Mr. Schive 😉😄 Her må man virkelig undersøke! Takk for løsning, Bergenseren 😊👍
Bergenseren Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Bare hyggelig!😃 Jeg var litt upresis i det første svaret mitt.
Wvic Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar (endret) Har opplevd det tidligere her, at bydel ikke er en bydel i vanlig forstand, men at løsningen er en del av et bynavn … kult nok ! Endret 24. februar av Wvic
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå