vinner1 Skrevet lørdag kl 18:13 Skrevet lørdag kl 18:13 lurer på støtte undervisning, mangler første del, noe med rovdyr?
Odbjo Skrevet lørdag kl 18:39 Skrevet lørdag kl 18:39 Er vel krav på plass for dette på nye bygg nå. Både med og uten motor
Bergenseren Skrevet lørdag kl 18:43 Skrevet lørdag kl 18:43 Ja det er kjøretøy som er korrekt. Jeg har feil på andre bokstaven. 1
Odbjo Skrevet lørdag kl 18:59 Skrevet lørdag kl 18:59 Ja de tre første i starten på øverste vannrette langord kan skrives på flere måter 2
Solsikke Skrevet i går, 07:57 Skrevet i går, 07:57 vinner1 skrev (På 31.1.2026 den 19.13): lurer på støtte undervisning, mangler første del, noe med rovdyr? Klar ikke å se første del av ordet, tre bokstaver, mulig å få en av blindbokstavene?
Wvic Skrevet i går, 11:18 Skrevet i går, 11:18 Første blindbokstav er s ELLERS relevant som nevnt her tidligere, at starten på kryssende vannrette ord bør skrives på bokmål og ikke dialekt/samnorsk
Solsikke Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Det vannrette langordet har jeg skjønt hele tiden, men hadde låst meg til et annet kjøretøy loddrett. Men nå skjønte heg feilen. Så takk! 🙏
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå