vinner1 Skrevet lørdag kl 18:13 Skrevet lørdag kl 18:13 lurer på støtte undervisning, mangler første del, noe med rovdyr?
Odbjo Skrevet lørdag kl 18:39 Skrevet lørdag kl 18:39 Er vel krav på plass for dette på nye bygg nå. Både med og uten motor
Bergenseren Skrevet lørdag kl 18:43 Skrevet lørdag kl 18:43 Ja det er kjøretøy som er korrekt. Jeg har feil på andre bokstaven. 1
Odbjo Skrevet lørdag kl 18:59 Skrevet lørdag kl 18:59 Ja de tre første i starten på øverste vannrette langord kan skrives på flere måter 2
Solsikke Skrevet i går, 07:57 Skrevet i går, 07:57 vinner1 skrev (På 31.1.2026 den 19.13): lurer på støtte undervisning, mangler første del, noe med rovdyr? Klar ikke å se første del av ordet, tre bokstaver, mulig å få en av blindbokstavene?
Wvic Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Første blindbokstav er s ELLERS relevant som nevnt her tidligere, at starten på kryssende vannrette ord bør skrives på bokmål og ikke dialekt/samnorsk
Solsikke Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det vannrette langordet har jeg skjønt hele tiden, men hadde låst meg til et annet kjøretøy loddrett. Men nå skjønte heg feilen. Så takk! 🙏
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå