Bett Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar Får ikke orden på disse ordene. Nien som kunne tenke seg å gi et lite hint?
ANord Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar Tenk kransekake, og hvordan mat ofte tilberedes på sommerfester. Husk at heleren ikke er bedre enn stjeleren.
Bett Skrevet 18. januar Forfatter Skrevet 18. januar Tusen takk for hint. De 8 bokstavene i midten av kakepynt, hadde jeg et annet sted i ordet☺️, men dyr sleiv gir ikke mening. Sommerforbryter og kakepynt starter disse med samme ord?
Odbjo Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar Kakepynt starter ed et brak 5 bokst Sommerforbryter=bildel/ildsted 5 bokst
Wvic Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar Dyr sleiv er kult! Typisk dette kryssordet. Sammensatt av to ord, der det siste er en sleiv
Wvic Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar Sommerforbryteren er 5 + 5 … første del er typisk sommer, andre del er en måte å bli kvitt første delen på, mot penger
Bett Skrevet 18. januar Forfatter Skrevet 18. januar Da har jeg rett på sommerforbryter første del. Er bb e? Denne gangen synes jeg det er vrient☺️
Bett Skrevet 18. januar Forfatter Skrevet 18. januar Det løste seg. Rettet opp småfeil, så tusen takk alle sammen☺️
Nøtteliten Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar Odbjo skrev (6 timer siden): 4 siste på kakebynt=blødme Jeg har et anner ord på de 4 siste i "Tørr del av kake-pynt" .Slutter på NG , og er en ytterdel .🤔💖
Nøtteliten Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar Nøtteliten skrev (3 timer siden): Jeg har et anner ord på de 4 siste i "Tørr del av kake-pynt" .Slutter på NG , og er en ytterdel .🤔💖 Tok feil ...ser der nå 🥰💕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå