Nina Skrevet 28. desember 2025 Skrevet 28. desember 2025 Jeg får ikke løsningen til å stemme på disse. Er den 5. og 6. boks. i Nrk henholdsvis o og i? Hjelp mottas med takk😊
choro Skrevet 28. desember 2025 Skrevet 28. desember 2025 Som barna når det leker tog, de etterligner lyden, dobbeltbetydning med barske 1
Bett Skrevet 28. desember 2025 Skrevet 28. desember 2025 Tror jeg har langordet dødelig, men får ikke dreis på kube? Sagnvesen 5 inn fra venstre øverst er også et problem. Noen hint?
Nina Skrevet 28. desember 2025 Forfatter Skrevet 28. desember 2025 Bett skrev (1 minutt siden): Tror jeg har langordet dødelig, men får ikke dreis på kube? Sagnvesen 5 inn fra venstre øverst er også et problem. Noen hint? Kan det være noe hvor en type insekt holder hus på «kube»? 🤔 På vesen har jeg noe som er sentralt i Ringenes herre.
Nina Skrevet 28. desember 2025 Forfatter Skrevet 28. desember 2025 Takk for hjelp, var litt vrient på den siden der😊
Bett Skrevet 28. desember 2025 Skrevet 28. desember 2025 Tror jeg har langordet dødelig, men får ikke dreis på kube? Sagnvesen 5 inn fra venstre øverst er også et problem. Noen hint?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå