Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 inn fra øverst helt til venstre ,4 ned "Hotell" .Får de fem første bokstaver til å bli "Bak del" 🤔 ..og 15 inn fra nederst til venstre  ,5 opp "Prøvegodkjent" har jeg A som første blindbokstav . 6 første bokstaver hint " Unntak" .Er det rett ? ☺️💕

Skrevet (endret)
Nøtteliten skrev (34 minutter siden):

3 inn fra øverst helt til høyre ,4 ned "Hotell" .Får de fem første bokstaver til å bli "Bak del" 🤔 ..og 15 inn fra nederst til venstre  ,5 opp "Prøvegodkjent" har jeg A som første blindbokstav . 6 første bokstaver hint " Unntak" .Er det rett ? ☺️💕

Endret av Nøtteliten
Skrevet

Hotell: Dine 4 første b er nok riktig, men har ikke noe med bakdel å gjøre. Min løsning er 9+11. Prøvegodkjent: har også A. 4+11 siste en type godkjenning.😊

• Like 1
Skrevet
Loutro skrev (24 minutter siden):

Hotell: Dine 4 første b er nok riktig, men har ikke noe med bakdel å gjøre. Min løsning er 9+11. Prøvegodkjent: har også A. 4+11 siste en type godkjenning.😊 

Tusen hjertelig takk  Loutro 🤗💕 Kan jeg spørre om første blindbokstav ? Er kun den jeg er usikker på 🥰💓

Skrevet
Nøtteliten skrev (Akkurat nå):

Tusen hjertelig takk  Loutro 🤗💕 Kan jeg spørre om første blindbokstav ? Er kun den jeg er usikker på 🥰💓

Fant det ut 😍

Skrevet
3 hours ago, Nøtteliten said:

3 inn fra øverst helt til venstre ,4 ned "Hotell" .Får de fem første bokstaver til å bli "Bak del" 🤔 

Den skrivemåten hadde vi ikke før, og husk at Rolf også er en gammel mann 😉

• Like 1
Skrevet

Prøvegodkjent: Jeg har gått for O som bb (ref andre svar her) og de 3 første b er et annet ord for sal. (3+6+11).(hotell)

Skrevet
martinen skrev (20 timer siden):

Den skrivemåten hadde vi ikke før, og husk at Rolf også er en gammel mann 😉

Tusen takk martinen 🤩💕 Måtte le høyt da det var kun en bokstav som kunne fått en helt annen betydning enn det rette svaret 😅 Hadde alle bokstaver unntatt en ,og jeg så ikke at om det sto en E istedenfor L ,så ble det noe helt annet som hadde med en bakdel å gjøre 🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...