martinen Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Det er bare noen få bokstaver i dette hjørnet som står igjen, og de andre ordene rundt virker greie unntatt akkurat der de krysser disse to. Så er det kanskje bare noen ord jeg ikke ser? Ønsker meg dem til jul... Og bildet tror jeg er et klassisk Schive-ord.
Odbjo Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Årstall K eller Dansemusikkenen er vel til en selskapsdans(starter med språk 5 bokst) Bildet er vel dobbeltbetydning(Akkurat) Får søk på sau
Egde Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Får en E som siste bokstav i "får". Finner ikke passende synonym til sau, kun med V som siste bokstav og da blir "tall" feil.
Odbjo Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Søk på sau så finner du et synonym som slutter på E,( kryssordkongen, gratiskryssord)
Egde Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Takk odbjo, ikke lett å bli klok på diverse kilder. F.eks. NAOB, som blir hyppig brukt her inne, nevner ikke denne løsningen.
martinen Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden 4 hours ago, Odbjo said: Søk på sau så finner du et synonym som slutter på E,( kryssordkongen, gratiskryssord) Takk! Skal huske på neste gang å bare google "sau" og "kryssord". Det var det som skulle til, og da ble plutselig alt logisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå