Hjalte Skrevet 2. desember 2025 Skrevet 2. desember 2025 7 fra hĂžyre, 4 nedenfra. FĂ„r et ord som passer med tema hvis man bruker bare de tre fĂžrste b, men her er det fire. Kan det stemme at de to siste b er like? Lurer ogsĂ„ litt pĂ„ slutten av "kan ordre vĂŠre". Finner bare Ă©n lĂžsning, som innebĂŠrer at ordren ikke blir utfĂžrt.Â
choro Skrevet 2. desember 2025 Skrevet 2. desember 2025 (endret) Ang "kan ordre vÊre" tenker jeg derfor at fÞrste b er i, som i ilagt, ifÞrt, som kan leses som pÄlagt, pÄfÞrt. Ikke helt etter ordboka, men det er jo det dette kryssordet lover. Endret 2. desember 2025 av choro
Hjalte Skrevet 2. desember 2025 Forfatter Skrevet 2. desember 2025 Takk til begge. Om ordren begynner med u (som jeg antar) eller i gjÞr allikevel ingen forskjell i slutten av ordet. Det mÄ jo uansett slutte med t. Kanskje med e, men det blir veldig rart, og det lÞser ikke den merkelige jazzstilen. Den finner jeg bare med enkel t, ikke dobbel.
choro Skrevet 2. desember 2025 Skrevet 2. desember 2025 Av og til hjelper det Ă„ ta gamle ordbĂžker ut av hylla. Tanum: "hott el. hot, rytmisk, temperamentfull jazz, hot(t)-jass el. -jazz". 2
NĂžtteliten Skrevet 5. desember 2025 Skrevet 5. desember 2025 Odbjo skrev (PĂ„ 2.12.2025 den 20.57): Har brukt U Har samme som deg Odbjo đ€
NĂžtteliten Skrevet 5. desember 2025 Skrevet 5. desember 2025 choro skrev (PĂ„ 2.12.2025 den 14.10): Av og til hjelper det Ă„ ta gamle ordbĂžker ut av hylla. Tanum: "hott el. hot, rytmisk, temperamentfull jazz, hot(t)-jass el. -jazz". Har det samme som deg m to T-er đ€
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ