Nøtteliten Skrevet 15. november Skrevet 15. november Øverst til venstre ,loddrett "Kråkemål" .Kan noen gi meg første blindbokstav eller et hint 😃
choro Skrevet 15. november Skrevet 15. november (endret) Første 9 b er et gruppenavn på små patterdyr, forsetter med ungene deres. Avslutningen er jeg litt usikker på, men tror kråka ser for seg disse som mat. Endret 15. november av choro 2
Nøtteliten Skrevet 15. november Forfatter Skrevet 15. november movitz skrev (16 minutter siden): S choro skrev (9 minutter siden): Første 9 b er et gruppenavn på små patterdyr, forsetter med ungene deres. Avslutningen er jeg litt usikker på, men tror kråka ser for seg disse som mat. Tusen takk Choro 😊💓
Nøtteliten Skrevet 15. november Forfatter Skrevet 15. november Nøtteliten skrev (Akkurat nå): Tusen takk Choro 😊💓 Tusen takk Movitz😊💓
Tor Skrevet 16. november Skrevet 16. november Det siste ordet i løsningen 6b trodde jeg skulle bli sølv (starter med R)?, men ser at det ikke går. Ser hintet over, men trenger litt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå