Sogning Skrevet søndag kl 16:10 Skrevet søndag kl 16:10 Har nok ikkje peiling på dette fenomenet, har brokker av ordet. Har du dei to b.b. eller tips? Siste ord før eg er i mål med helgas kosestund.
choro Skrevet søndag kl 16:22 Skrevet søndag kl 16:22 BBene er P og L. Henspeiler på uttalelser i store ord uten å se hindre eller farer. Stikker hodet i sanden. 1
Sogning Skrevet søndag kl 16:35 Forfatter Skrevet søndag kl 16:35 Hjelpte ein del, men kva blir 9.bokstav nedenfra? Kan hende eg har nokre feil på vegen..
Sogning Skrevet søndag kl 16:42 Forfatter Skrevet søndag kl 16:42 Men da ser det ut som b.b.ane blir L og R, eller er eg heilt på jordet?
choro Skrevet søndag kl 16:47 Skrevet søndag kl 16:47 Du har rett, det var jeg som blingset litt på P-en. Den er jo ingen BB. 1 1
Tor Skrevet mandag kl 12:07 Skrevet mandag kl 12:07 Da satser jeg på T . Og at resten av ordet noe drikke oppbevares i.
Odbjo Skrevet mandag kl 12:23 Skrevet mandag kl 12:23 Handler vel hvordan en som gjemmer hodet i sanden ordlegger seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå