martinen Skrevet søndag kl 12:29 Skrevet søndag kl 12:29 Jeg pleier å komme i mål på hans herlige oppgaver, ofte etter flere runder, men der oppe var det litt for mange ord som ikke ville. Og de som jeg er mest forvirret over er, "er svinestek for noen", "falskspiller" og første del av ordene "fangstskryt"', "uten feil" og "kan vortebitt medføre". En blindbokstav eller et hint på en (eller to...) av disse kan kanskje være nok til at det løsner? Og kanskje hjelper meg å avsløre feil jeg har gjort?
Sogning Skrevet søndag kl 12:42 Skrevet søndag kl 12:42 På svinestek har eg "møbel og mat", dobbel betydningen sjølvsagt. Første b er T. 1
Odbjo Skrevet søndag kl 12:56 Skrevet søndag kl 12:56 Falskspiller ,terminal ( tæppes vel mest) På uten feil tenker jeg noen er sjekket med en type kam 1
choro Skrevet søndag kl 13:08 Skrevet søndag kl 13:08 Vortebitt: bitt i brystvorte, smertefullt. Fangstskryt: skryt av fangsten etter tur med stang og snelle. Og uten feil: kan god være bruk av kam, men her tenker jeg mest på at dataprogrammet endelig er feilfritt ("debugged"). 1
martinen Skrevet søndag kl 15:02 Forfatter Skrevet søndag kl 15:02 2 hours ago, Sogning said: På svinestek har eg "møbel og mat", dobbel betydningen sjølvsagt. Første b er T. Nydelig! Med første bokstav kom den fort! Takk!
martinen Skrevet søndag kl 15:07 Forfatter Skrevet søndag kl 15:07 1 hour ago, choro said: Vortebitt: bitt i brystvorte, smertefullt. Takk! Her fortapte jeg meg litt for mye i et insekt. (Som kanskje gav Schive ideen?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå