Bjornand Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Mye som falt på plass i dag, men sliter med øvre, venstre hjørne. Mener jeg har slutten på begge disse langordene, men finner ingen start på noen av dem som gir helt mening… Noen tips å få? For øvrig mangler jeg blindbokstavene i «vårblomstene».
petrus Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Frisør begynner med dennes mest brukte redskap. Det som skal serveres dagen før må krysse noe for at det skal bli dagen før. Ja, det ble litt krøkkete.
choro Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Som BBer i vårblomstene har jeg M og S. Enig med petrus om redskapet på frisør, men det finnes et alternativ til de fire første bokstavene, der BBer T og F. Endret 8 timer siden av choro
Bjornand Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Takk til både @petrus og @choro, da kom det, tenkte ikke på redskapet, men alle former for det redskapet kan klippe. Og jeg hadde feil «list»…
petrus Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden choro skrev (2 timer siden): Som BBer i vårblomstene har jeg M og S. Enig med petrus om redskapet på frisør, men det finnes et alternativ til de fire første bokstavene, der BBer T og F. Schive bør nok godkjenne begge frisør-løsninger.
choro Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg går likevel for din løsning, Petrus, med redskapet, for da får man en fin dobbeltbetyning. Dobbeltbetydninger er jo er Schives varemerke.
petrus Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden choro skrev (35 minutter siden): Jeg går likevel for din løsning, Petrus, med redskapet, for da får man en fin dobbeltbetyning. Dobbeltbetydninger er jo er Schives varemerke. Du har nok helt rett, choro, mhp dobbeltbetydningen. Men kan Schive avvise ditt alternativ?
Tor Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ok takk. Trodde det var ula som omkom på havet, men altså en annen. Er 1. B i kontorjobb T?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå