Nøtteliten Skrevet søndag kl 08:56 Skrevet søndag kl 08:56 Helt nederst til venstre "Unngå F " ..Kan noen gi meg et hint på hvs det menes ,eller første blindbokstav 🥰💗 Har de to siste bokstavene 🤗
Nøtteliten Skrevet søndag kl 09:15 Forfatter Skrevet søndag kl 09:15 Odbjo skrev (11 minutter siden): Eksamenskarakter Åh ,ja nå skjønner jeg 😍💓 Tuuusen takk Odbjo 🤗💗
Nøtteliten Skrevet søndag kl 09:16 Forfatter Skrevet søndag kl 09:16 choro skrev (11 minutter siden): Første bokstav: S TUUUSEN takk Choro 🥰💕
Nøtteliten Skrevet søndag kl 09:20 Forfatter Skrevet søndag kl 09:20 Nøtteliten skrev (1 minutt siden): TUUUSEN takk Choro 🥰💕 Har jeg rett mtp ordet "Elvesus" . at 5 bokstav er U ? 10 inn fra nederst til venstre ,14 opp ? 1
Nøtteliten Skrevet søndag kl 09:51 Forfatter Skrevet søndag kl 09:51 Odbjo skrev (20 minutter siden): Har brukt vokalen før ..med U i 5 bokstav så kan ordet på de 4 siste bokstaver bli enten SUSE eller BULDRE 🤔💓 Er nå usikkervpå hva som er rett 🙈💗🥰
Nøtteliten Skrevet søndag kl 11:46 Forfatter Skrevet søndag kl 11:46 choro skrev (1 time siden): Jeg har O som 5. bokstav Tusen takk Choro 🤗💕
Nøtteliten Skrevet søndag kl 11:51 Forfatter Skrevet søndag kl 11:51 Nøtteliten skrev (1 minutt siden): Tusen takk Choro 🤗💕 Jeg skjønner ikke helt at det kan være hverken O eller I i 5 bokstav 🤔💓 De tre første har jeg navnet på en elv også har jeg T og ure 😅 Da må jeg ha en feil et sted ! Vet at suse kan bli ture eller buldre 🙉🤔💓
Odbjo Skrevet søndag kl 12:23 Skrevet søndag kl 12:23 Har andre bokstaver til slutt. Etter elv har jeg klang/nyanse. 3 + 4 2
Nøtteliten Skrevet søndag kl 12:34 Forfatter Skrevet søndag kl 12:34 choro skrev (5 minutter siden): Nest siste bokstav er ikke R, men N Tusen takk Choro 🤗💕 Nå skjønner jeg hvor feilen min er ! Har skrevet R istedenfor N på siste bokstav 🙈🫢💗 1
Nøtteliten Skrevet søndag kl 12:36 Forfatter Skrevet søndag kl 12:36 Odbjo skrev (11 minutter siden): Har andre bokstaver til slutt. Etter elv har jeg klang/nyanse. 3 + 4 Tusen takk Odbjo 🤗💕 Hadde skrevet feil bokstav på den siste 🙈🫢💗
Tor Skrevet mandag kl 17:31 Skrevet mandag kl 17:31 Har ikke funnet den karakteren. Noen som kan gi meg siste bokstav?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå