Egde Skrevet lørdag kl 19:31 Skrevet lørdag kl 19:31 6 inn øverst fra høyre. Får ikke de tre siste til å stemme med tilsynelatende fornuftige kryssende ord. hva kan bb være? H?
Egde Skrevet lørdag kl 19:35 Forfatter Skrevet lørdag kl 19:35 Trodde jeg la det inn, men ble tydeligvis ikke registrert. Gjelder "Bør ikke frimerkeslikker utvise"
Egde Skrevet lørdag kl 19:43 Forfatter Skrevet lørdag kl 19:43 Problemet mitt blir da neste bokstav der jeg har I, så har sannsynligvis en feil i "Rot på universitetet".
Egde Skrevet lørdag kl 19:49 Forfatter Skrevet lørdag kl 19:49 Ok choro, og da får du et gangbart ord på rotet?
choro Skrevet lørdag kl 20:02 Skrevet lørdag kl 20:02 Ikke helt, men det er jo varemerket til dette kryssordet, utenfor ordbøkene. Som KANAL, sjette bokstav loddrett, har jeg en russisk. 1
Egde Skrevet lørdag kl 20:17 Forfatter Skrevet lørdag kl 20:17 Du har sikkert rett der. Min løsning hadde en annen kanal.
Odbjo Skrevet lørdag kl 21:15 Skrevet lørdag kl 21:15 Se på....der på naob, så løsningen er nok sikkert rett.
Nøtteliten Skrevet lørdag kl 22:41 Skrevet lørdag kl 22:41 Jeg har det samme med H og "der " 😊 En annerledes uttale .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå