Egde Skrevet 13. september Skrevet 13. september 6 inn øverst fra høyre. Får ikke de tre siste til å stemme med tilsynelatende fornuftige kryssende ord. hva kan bb være? H?
Egde Skrevet 13. september Forfatter Skrevet 13. september Trodde jeg la det inn, men ble tydeligvis ikke registrert. Gjelder "Bør ikke frimerkeslikker utvise"
Egde Skrevet 13. september Forfatter Skrevet 13. september Problemet mitt blir da neste bokstav der jeg har I, så har sannsynligvis en feil i "Rot på universitetet".
Egde Skrevet 13. september Forfatter Skrevet 13. september Ok choro, og da får du et gangbart ord på rotet?
choro Skrevet 13. september Skrevet 13. september Ikke helt, men det er jo varemerket til dette kryssordet, utenfor ordbøkene. Som KANAL, sjette bokstav loddrett, har jeg en russisk. 1
Egde Skrevet 13. september Forfatter Skrevet 13. september Du har sikkert rett der. Min løsning hadde en annen kanal.
Odbjo Skrevet 13. september Skrevet 13. september Se på....der på naob, så løsningen er nok sikkert rett.
Nøtteliten Skrevet 13. september Skrevet 13. september Jeg har det samme med H og "der " 😊 En annerledes uttale .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå