Bett Skrevet 8. september Skrevet 8. september Her får jeg ikke siste del av ordet til. Kunne noen gi meg et lite hint på første del av trygge? Og er ordet sammensatt slik: 9+9+4? ser meg også blind på: blir mindre på hodet Takker fôr hjelp
choro Skrevet 8. september Skrevet 8. september De fire siste er et kjøretøy, en du betaler for å bli fraktet i. Ellers er 9+9 riktig. 1
G54 Skrevet 8. september Skrevet 8. september Her har jeg nok en helt annen løsning. Kan deles opp litt forskjellig. Kan deles som 4+10++7. Starter med noen gode skjeler og andre ledd en gjeng som gjør mange tjenester. 3
Bett Skrevet 8. september Forfatter Skrevet 8. september Det ser ut til å være litt forskjellige løsninger. Hvis siste del av ordet er på syv bokstaver, er blindbokstaven da o?
Odbjo Skrevet 8. september Skrevet 8. september Har O som blindbokstavene. Blir mindre på hodet ble også brukt i Shives nr. 250. (symbol)
Bergenseren Skrevet 8. september Skrevet 8. september (endret) Jeg har også samme løsning som G54. Men delingen blir vel 5+10+7? Endret 8. september av Bergenseren
Bett Skrevet 8. september Forfatter Skrevet 8. september Tusen takk for all hjelp. Da kom jeg i mål denne gangen også☺️
Pabj Skrevet 8. september Skrevet 8. september Står fortsatt fast på siste stavelse, med 7b. Pekepinn ?
Tor Skrevet 9. september Skrevet 9. september Ville helst hatt en x på nest siste bokstav. Eller hva?
Odbjo Skrevet 9. september Skrevet 9. september IX kan også skrives .I og med tall, og snur en tallet på hode blir det mindre. Tror det må være løsningen
Bergenseren Skrevet 10. september Skrevet 10. september Hvis du bruker X, hva blir da siste ledd i løsningen? Jeg mener siste ledd er et slags selskap eller firma.
Odbjo Skrevet 10. september Skrevet 10. september Bruker I som siste bokstav, tallet skrives ikke med romertall. Og da blir siste leddet selskap/firma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå