Bett Skrevet mandag kl 06:28 Skrevet mandag kl 06:28 Her får jeg ikke siste del av ordet til. Kunne noen gi meg et lite hint på første del av trygge? Og er ordet sammensatt slik: 9+9+4? ser meg også blind på: blir mindre på hodet Takker fôr hjelp
choro Skrevet mandag kl 06:36 Skrevet mandag kl 06:36 De fire siste er et kjøretøy, en du betaler for å bli fraktet i. Ellers er 9+9 riktig. 1
G54 Skrevet mandag kl 07:03 Skrevet mandag kl 07:03 Her har jeg nok en helt annen løsning. Kan deles opp litt forskjellig. Kan deles som 4+10++7. Starter med noen gode skjeler og andre ledd en gjeng som gjør mange tjenester. 3
Bett Skrevet mandag kl 08:18 Forfatter Skrevet mandag kl 08:18 Det ser ut til å være litt forskjellige løsninger. Hvis siste del av ordet er på syv bokstaver, er blindbokstaven da o?
Odbjo Skrevet mandag kl 08:26 Skrevet mandag kl 08:26 Har O som blindbokstavene. Blir mindre på hodet ble også brukt i Shives nr. 250. (symbol)
Bergenseren Skrevet mandag kl 08:31 Skrevet mandag kl 08:31 (endret) Jeg har også samme løsning som G54. Men delingen blir vel 5+10+7? Endret mandag kl 08:36 av Bergenseren
Bett Skrevet mandag kl 08:31 Forfatter Skrevet mandag kl 08:31 Tusen takk for all hjelp. Da kom jeg i mål denne gangen også☺️
Pabj Skrevet mandag kl 17:51 Skrevet mandag kl 17:51 Står fortsatt fast på siste stavelse, med 7b. Pekepinn ?
Tor Skrevet tirsdag kl 18:59 Skrevet tirsdag kl 18:59 Ville helst hatt en x på nest siste bokstav. Eller hva?
Tor Skrevet tirsdag kl 20:16 Skrevet tirsdag kl 20:16 Ville jo gjerne hatt en x på «blir mindre på hodet»?
Odbjo Skrevet tirsdag kl 21:44 Skrevet tirsdag kl 21:44 IX kan også skrives .I og med tall, og snur en tallet på hode blir det mindre. Tror det må være løsningen
Bergenseren Skrevet onsdag kl 06:27 Skrevet onsdag kl 06:27 Hvis du bruker X, hva blir da siste ledd i løsningen? Jeg mener siste ledd er et slags selskap eller firma.
Odbjo Skrevet onsdag kl 06:49 Skrevet onsdag kl 06:49 Bruker I som siste bokstav, tallet skrives ikke med romertall. Og da blir siste leddet selskap/firma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå