gamla fra gokk Skrevet 31. august Skrevet 31. august Dette ordet sliter jeg også med. Forsøksvis har jeg F og B på disse bb, men da passer ikke siste bokstav, der jeg ikke finner noen annen løsning enn T. 1
choro Skrevet 31. august Skrevet 31. august Jeg har også T som siste bostav, og det passer. Men jeg vil nok kalle løsningen mer sinne enn sorg.
gamla fra gokk Skrevet 31. august Skrevet 31. august Aha! Da er jeg med. Jeg var ute på fjellviddene med LS som de siste bb. Da er oppgaven i boks her også. Takk for hjelpen!
astrix Skrevet 31. august Forfatter Skrevet 31. august Men har dere s eller e på første bokstav? Og første bokstav i svaret? Har ket på reste. Noe feil der ant....
astrix Skrevet 31. august Forfatter Skrevet 31. august astrix skrev (Akkurat nå): Men har dere s eller e på første bokstav? Og første bokstav i svaret? Har ket på resten Noe feil der ant....
choro Skrevet 31. august Skrevet 31. august Har S som første, litt mer omfattende, enn E siden det skal gjelde et helt land. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå