gamla fra gokk Skrevet søndag kl 09:07 Skrevet søndag kl 09:07 Dette ordet sliter jeg også med. Forsøksvis har jeg F og B på disse bb, men da passer ikke siste bokstav, der jeg ikke finner noen annen løsning enn T. 1
choro Skrevet søndag kl 09:18 Skrevet søndag kl 09:18 Jeg har også T som siste bostav, og det passer. Men jeg vil nok kalle løsningen mer sinne enn sorg.
gamla fra gokk Skrevet søndag kl 09:44 Skrevet søndag kl 09:44 Aha! Da er jeg med. Jeg var ute på fjellviddene med LS som de siste bb. Da er oppgaven i boks her også. Takk for hjelpen!
astrix Skrevet søndag kl 10:46 Forfatter Skrevet søndag kl 10:46 Men har dere s eller e på første bokstav? Og første bokstav i svaret? Har ket på reste. Noe feil der ant....
astrix Skrevet søndag kl 10:46 Forfatter Skrevet søndag kl 10:46 astrix skrev (Akkurat nå): Men har dere s eller e på første bokstav? Og første bokstav i svaret? Har ket på resten Noe feil der ant....
choro Skrevet søndag kl 10:50 Skrevet søndag kl 10:50 Har S som første, litt mer omfattende, enn E siden det skal gjelde et helt land. 1
astrix Skrevet søndag kl 11:01 Forfatter Skrevet søndag kl 11:01 Men svar på svaret...? Linja ovenfor....🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå