Nøtteliten Skrevet 16. august Skrevet 16. august Kan noen gi meg første blindbokstav eller hint på 😍💕 "Gjemmested på soverommet " .2 ned fra øverst til venstre 😊🌹
Bergenseren Skrevet 16. august Skrevet 16. august Jeg har K som første bb. Mener det har med militæret å gjøre. 2
Nøtteliten Skrevet 16. august Forfatter Skrevet 16. august Bergenseren skrev (2 timer siden): Jeg har K som første bb. Mener det har med militæret å gjøre. Tusen takk Bergenseren 😍💕
Nøtteliten Skrevet 16. august Forfatter Skrevet 16. august choro skrev (2 timer siden): Har det samme, K. Jente på førstegangstjeneste. Tusen takk Choro 🤗💓💓
Egde Skrevet 17. august Skrevet 17. august Har R der. Men løsningsordet jeg har syns jeg egentlig gir dårlig samsvar med stikkordet.
gamla fra gokk Skrevet 17. august Skrevet 17. august Ja, jeg har revurdert min løsning og tror du har rett. Det er nok ikke noe militært her ! Den fete kontoen ble også mere opplagt. 1
choro Skrevet 17. august Skrevet 17. august (endret) Tiltrer også Egdes løsning. Bra tenkt, Egde! Endret 17. august av choro
Martho Skrevet 21. august Skrevet 21. august Tusen takk Nøtteliten. Da bruker jeg B på 3.bb og legger rekrutten «død»
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå