Nøtteliten Skrevet lørdag kl 18:47 Skrevet lørdag kl 18:47 Kan noen gi meg første blindbokstav eller hint på 😍💕 "Gjemmested på soverommet " .2 ned fra øverst til venstre 😊🌹
Bergenseren Skrevet lørdag kl 18:49 Skrevet lørdag kl 18:49 Jeg har K som første bb. Mener det har med militæret å gjøre. 2
choro Skrevet lørdag kl 19:05 Skrevet lørdag kl 19:05 Har det samme, K. Jente på førstegangstjeneste. 2
Nøtteliten Skrevet lørdag kl 21:22 Forfatter Skrevet lørdag kl 21:22 Bergenseren skrev (2 timer siden): Jeg har K som første bb. Mener det har med militæret å gjøre. Tusen takk Bergenseren 😍💕
Nøtteliten Skrevet lørdag kl 21:23 Forfatter Skrevet lørdag kl 21:23 choro skrev (2 timer siden): Har det samme, K. Jente på førstegangstjeneste. Tusen takk Choro 🤗💓💓
Egde Skrevet søndag kl 14:09 Skrevet søndag kl 14:09 Har R der. Men løsningsordet jeg har syns jeg egentlig gir dårlig samsvar med stikkordet.
Egde Skrevet søndag kl 14:19 Skrevet søndag kl 14:19 Tror kanskje at b7 til og med b13 går på samkvem.
Egde Skrevet søndag kl 14:27 Skrevet søndag kl 14:27 Eller egentlig fra b7 og resten. Da med B i bb3 1
gamla fra gokk Skrevet søndag kl 14:35 Skrevet søndag kl 14:35 Ja, jeg har revurdert min løsning og tror du har rett. Det er nok ikke noe militært her ! Den fete kontoen ble også mere opplagt. 1
Backtee Skrevet søndag kl 14:38 Skrevet søndag kl 14:38 Ok. Trodde det ble jetsett loddrett.. passa så fint...
choro Skrevet søndag kl 14:52 Skrevet søndag kl 14:52 (endret) Tiltrer også Egdes løsning. Bra tenkt, Egde! Endret søndag kl 14:53 av choro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå