Nøtteliten Skrevet mandag kl 18:59 Skrevet mandag kl 18:59 (endret) 11 inn fra øverst til venstre "Usann-ferdig " .Har et langt ord , men er det rett norsk når det kommer en S før de siste 4 bokstavene ,og er det rett at 7 og 8 bokstav fra øverst er en AV ? Endret mandag kl 19:01 av Nøtteliten
choro Skrevet mandag kl 19:06 Skrevet mandag kl 19:06 Jeg har S før de siste 5 bokstavene, og det virker som ok norsk. Og AV som 7 og 8 er korrekt. 1
Nøtteliten Skrevet mandag kl 19:17 Forfatter Skrevet mandag kl 19:17 (endret) Odbjo skrev (14 minutter siden): Har T og I, har S før de siste fem bokstavene ...Skrives vel med to LL om du har de bokstavene som jeg tenker at du har 🤗💕 Endret mandag kl 19:21 av Nøtteliten Skrev feil
Nøtteliten Skrevet mandag kl 19:20 Forfatter Skrevet mandag kl 19:20 (endret) choro skrev (14 minutter siden): Jeg har S før de siste 5 bokstavene, og det virker som ok norsk. Og AV som 7 og 8 er korrekt. Tusen takk choro 😍💕 Jeg gikk nesten 5 på med å skrive TIL først ,men kom på at da måtte det være dobbel L 😍💕 Endret mandag kl 19:21 av Nøtteliten Feilskriving
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå