Nøtteliten Skrevet 4. august 2025 Skrevet 4. august 2025 10 inn ,4 opp fra nederst til venstre vannrett ! Er usikker på første bokstav ? Er T rett ? 🥰💓
Bergenseren Skrevet 4. august 2025 Skrevet 4. august 2025 Jeg har også T som første bokstav. Finner ikke noen annen logisk løsning. 1
Nøtteliten Skrevet 4. august 2025 Forfatter Skrevet 4. august 2025 Bergenseren skrev (1 time siden): Jeg har også T som første bokstav. Finner ikke noen annen logisk løsning. Tusen takk Bergenseren 😍💕 1
istued Skrevet 4. august 2025 Skrevet 4. august 2025 Blindbokstav i slapp av krim. Uenighet i heimen, kona sier S, jeg mener E. Hva sier dere?
Egde Skrevet 4. august 2025 Skrevet 4. august 2025 Kommer kanskje an på hvem som begår gjerningen? Dersom man er lei av selv å begå gjerningen ville jeg kanskje gått for E, men dersom man er lei av ugjerningen som sådan er vel S det riktige?
Bergenseren Skrevet 4. august 2025 Skrevet 4. august 2025 Ja du har rett i at det er to muligheter her. Jeg velger å gå for verbløsningen, altså E. Man blir slapp av å gjøre dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå