Nøtteliten Skrevet søndag kl 09:29 Skrevet søndag kl 09:29 14 ned fra venstre øverst "Populært program" .Har de tre siste bokstavene .Kan noen gi meg første eller 3 bokstav ? 😍💕 Alt det andre er i box 😊🌷
Tor Skrevet søndag kl 10:04 Skrevet søndag kl 10:04 Jeg har forsøkt både T og N på 3. B, men kommer ikke opp noe kjent program. Noen som vet mer? 1
Sandaker Skrevet søndag kl 10:18 Skrevet søndag kl 10:18 Har landet på N som 3 b selv. Siste del tror jeg ikke handler om et spesifikt program, men en generisk betegnelse på et slags miniprogram 1
hmivpi Skrevet søndag kl 10:48 Skrevet søndag kl 10:48 Etter å ha søkt litt på nett, kom det opp en spesifikk programtjeneste (som er populær). Har aldri hørt om den før nå, men første del av ordet er synonymt med ‘dynamitt’. 1
choro Skrevet søndag kl 10:58 Skrevet søndag kl 10:58 Det har du rett i, hmivpi, en til pakkesporing. Tror likevel løsningen som er skissert tidligere i debatten her er den Schive har hatt i tankene. 2
Tor Skrevet søndag kl 11:18 Skrevet søndag kl 11:18 TNT er en amerikansk TV-kanal som sender en blanding av filmer og TV-serier. I tillegg til å sende filmer, har TNT også en rekke originale TV-serier og realityprogrammer. Kanalen har også rettigheter til å sende sportsbegivenheter
choro Skrevet søndag kl 11:31 Skrevet søndag kl 11:31 Takk, Tor og hmivpi, da tror jeg vi må dømme uavgjort mellom de to skisserte hovedløsningene, begge må være lovlige. 1
Odbjo Skrevet søndag kl 13:25 Skrevet søndag kl 13:25 Om program er app så har jo turistforeningen en DNT 1
Egde Skrevet søndag kl 19:00 Skrevet søndag kl 19:00 Støtter Odbjo her. Denne appen er visstnok blitt veldig populær.
choro Skrevet søndag kl 21:22 Skrevet søndag kl 21:22 DNT-appen er bare et medlemsbevis. Den virkelig populære DNT-appen er UT.no.
Odbjo Skrevet søndag kl 21:39 Skrevet søndag kl 21:39 CNN har også en app for den som vil være oppdatert på nyheter
choro Skrevet søndag kl 21:47 Skrevet søndag kl 21:47 Sikkert mulig å finne mange flere. La oss være enige om at her er det mange riktige svar, men jeg går tilbake til det opprinnelige, nøytrale: en inn-app. 2 1
Bergenseren Skrevet mandag kl 06:40 Skrevet mandag kl 06:40 Jeg er enig med choro og mener at det er den beste løsningen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå