Nøtteliten Skrevet i går, 09:29 Skrevet i går, 09:29 14 ned fra venstre øverst "Populært program" .Har de tre siste bokstavene .Kan noen gi meg første eller 3 bokstav ? 😍💕 Alt det andre er i box 😊🌷
Tor Skrevet i går, 10:04 Skrevet i går, 10:04 Jeg har forsøkt både T og N på 3. B, men kommer ikke opp noe kjent program. Noen som vet mer? 1
Sandaker Skrevet i går, 10:18 Skrevet i går, 10:18 Har landet på N som 3 b selv. Siste del tror jeg ikke handler om et spesifikt program, men en generisk betegnelse på et slags miniprogram 1
hmivpi Skrevet i går, 10:48 Skrevet i går, 10:48 Etter å ha søkt litt på nett, kom det opp en spesifikk programtjeneste (som er populær). Har aldri hørt om den før nå, men første del av ordet er synonymt med ‘dynamitt’. 1
choro Skrevet i går, 10:58 Skrevet i går, 10:58 Det har du rett i, hmivpi, en til pakkesporing. Tror likevel løsningen som er skissert tidligere i debatten her er den Schive har hatt i tankene. 2
Tor Skrevet i går, 11:18 Skrevet i går, 11:18 TNT er en amerikansk TV-kanal som sender en blanding av filmer og TV-serier. I tillegg til å sende filmer, har TNT også en rekke originale TV-serier og realityprogrammer. Kanalen har også rettigheter til å sende sportsbegivenheter
choro Skrevet i går, 11:31 Skrevet i går, 11:31 Takk, Tor og hmivpi, da tror jeg vi må dømme uavgjort mellom de to skisserte hovedløsningene, begge må være lovlige. 1
Odbjo Skrevet i går, 13:25 Skrevet i går, 13:25 Om program er app så har jo turistforeningen en DNT 1
Egde Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Støtter Odbjo her. Denne appen er visstnok blitt veldig populær.
choro Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden DNT-appen er bare et medlemsbevis. Den virkelig populære DNT-appen er UT.no.
Odbjo Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden CNN har også en app for den som vil være oppdatert på nyheter
choro Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Sikkert mulig å finne mange flere. La oss være enige om at her er det mange riktige svar, men jeg går tilbake til det opprinnelige, nøytrale: en inn-app. 2
Bergenseren Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg er enig med choro og mener at det er den beste løsningen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå