Bergenseren Skrevet lørdag kl 17:37 Skrevet lørdag kl 17:37 Det er vel litt drøyt å kalle løsningsordet for et bredt mål. Jeg mener det er et finslepent og behagelig mål. 2
choro Skrevet lørdag kl 17:43 Skrevet lørdag kl 17:43 Morsomt! Skjønner at det treffer og berører deg, Bergenseren 1
Tor Skrevet i går, 10:24 Skrevet i går, 10:24 Er første del en norsk dialekt? Evt kan noen gi meg 1. bb?
choro Skrevet i går, 10:29 Skrevet i går, 10:29 Første bb er E. de første 4 er prefiks, dialekten starter på nr. 5 1
lilliken Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Bergenseren skrev (På 26.7.2025 den 19.51): Ja man må være patriot! Ja, så klart. Ellers er man ikke fra denne byen 😄Selv prøver jeg å dempe meg noe når jeg er i "utlandet". Vil jo ikke oppfattes som en breikjeftet fisk. Husker dere Knutsen & Ludvigsens tidige sang? (..."vått og kaldt og breiflabb over alt"...) Så jeg tenker Schive har hatt denne låten i tankene 😉 1
Bergenseren Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Ja jeg tenkte på den sangen jeg også, Schive har nok hintet til den. Forøvrig en utrolig morsom og fengende sang 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå