buste Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli 11 opp, 10 inn fra høyre. Jeg har nok noe feil her siden jeg ikke finner denne fuglen, håper på tips.
Egde Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Sliter med samme selv. Finner heller ikke ut av "eventyrfigur" litt lenger ned.
gamla fra gokk Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Jeg finner heller ikke fuglen. Jeg kommer frem til et ord som er en plante i apeskrekkfamilien, men ingen fugl selv om resten av løsningen min ser tilforlatelig ut. Eventyrfiguren hadde langt hår og satt i et tårn.
Vips Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Jeg får en hønserase - har n som siste bokstav. Men sliter med en skuespiller litt til venstre. Siste bokstav er blindbokstav
buste Skrevet 13. juli Forfatter Skrevet 13. juli Da har vi samme eventyrfigur, av Brødrene Grimm. Det må være feil i stikkordet.
gamla fra gokk Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Jaa! Hønserase stemmer! Skuespilleren er sveitsisk og slutter på F. 1
buste Skrevet 13. juli Forfatter Skrevet 13. juli Takk til de som orker å lete i denne varmen, 30 gr. er ikke hverdagskost på Nordvestlandet. 1
astrix Skrevet mandag kl 13:12 Skrevet mandag kl 13:12 Skrevet inn et hønseslag der jeg - araukan, da stemmer eventyrfiguren som har veldig lang flette også. Jeg strever også med skuespiller og hist.sted I nærheten der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå