buste Skrevet søndag kl 19:37 Skrevet søndag kl 19:37 3 inn fra venstre, 6 opp. Lurer på hvilken bokstav jeg skal velge som den nest siste, som er bb. Ser ikke for meg at bonden så lei seg? Noen tips ?
buste Skrevet søndag kl 20:01 Forfatter Skrevet søndag kl 20:01 Det var det jeg hadde, men syntes ikke han hadde noen grunn være det i en god periode!
gamla fra gokk Skrevet søndag kl 21:54 Skrevet søndag kl 21:54 Jeg vakler mellom S og T. Han kan jo være i rute med oppgavene?
Bett Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden I og med at jeg ikke får has på: er til minne om sleiping og dermed kryssende ord, er siste del av kan bonde bli også usikker. Jeg har n?
G54 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Tror jeg velger å tro at bonden er i rute så jeg bytter til T etter tips fra gamla.
Bett Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Lurer på om jeg kan være enig med egde? Kan begge svar godkjennes tro?
Bergenseren Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg mener det må være S. Hvis det hadde vært T måtte vel stikkordet vært holde og ikke bli?
Odbjo Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Trist erjo også kjed, trett, motløs, gørrleit. Så jeg tror jeg holder på trist
Bergenseren Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Jeg er enig med deg. Man kan bli trist, men man kan vel ikke bli tritt? Endret 5 timer siden av Bergenseren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå