ANord Skrevet 15. april Skrevet 15. april Jeg tror Choro viser til verbet boltre (tumle med) og Objo til kortne (gjøre noe mindre). Jeg synes ingen av disse gir gode svar, men har ingen bedre forslag selv. Boltre versus kortne betinger to ulike sett med dyr, og at tallet enten er romertall eller gresk
Skaptrønderen Skrevet 15. april Skrevet 15. april Er det mulig at "kompis" slutter på D i stedet for T? Og at andre bb er F og da siste bb R?
Bett Skrevet 15. april Skrevet 15. april Dette er et mysterium for meg også. Kan kompis slutte på d? Og at første blindbokstav er f. Men en kan ikke «stjele» de to siste bokstavene av første del av ordet for at det gir mening 1
Nøtteliten Skrevet 15. april Forfatter Skrevet 15. april Skaptrønderen skrev (12 timer siden): Er det mulig at "kompis" slutter på D i stedet for T? Og at andre bb er F og da siste bb R? Har tenkt på det samme med D i "Kompis" 🤗
Nøtteliten Skrevet 15. april Forfatter Skrevet 15. april Nøtteliten skrev (1 time siden): Har tenkt på det samme med D i "Kompis" 🤗 Ser at flere strever med "fastlegeskiftarbeid " ! 11 bokstav i løsningsordet og opp på DYR ,så finner jeg 2 alternativer ,og det samme med DYR vannrett ,og da kan det enten bli L eller R i siste bokstav på 11 bokstav fra venstre nederst .Har noen tenkt på de to alternativene ? ..og noen ganger bruker Schive å ha S etter et ord .Tenker også at "Kompis" kan slutte med D 🤗
Bett Skrevet 16. april Skrevet 16. april Hvis 2 og tredje bb i ordet er F og R og kompis slutter på d, hva blir da første del av ordet? Jeg hadde forstått det hvis bokstav 6 hadde vært I?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå