NĂžtteliten Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars 11 inn , 4 opp fra nederst til venstre "Forbindelse med vekt og hĂžns" .Noen hint Ă„ fĂ„ . đđ ..
Bett Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Keg har ogsÄ det pÄ de 3 siste, men fÄr ikke orden pÄ fÞrste del?
Bett Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Jeg har det samme, men fĂ„r det ikke til Ă„ stemme med kryssende ord. Noe feil pĂ„ de siste 7 bokstavene i angrer dagen derpĂ„âŠ. Her har jeg D som fĂžrste?
Bett Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Muligens har jeg feil lenger opp. Lite kort er ogsĂ„ er problem hvor jeg har a som andre bokstav. Hint?đ
Vips Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Jeg lurer pÄ om Schive har laget et adjektiv av substantivet som slutter pÄ n? har ogsÄ d som deg i siste del V dagen derpÄ. lite kort vinner ikke
Bett Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Er det lov Ă„ spĂžrre hvilken bokstav du har som nr. 2 i forbindes med?
Bett Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Tusen takk til alle. Ordet jeg har gir ikke mening for meg, men kan ikke se en annen lĂžsning.
ANord Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars De tre siste bokstavene skal nok ikke vĂŠre NAM slik Tor skrev lengre oppe, men TAM.
Tor Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Jeg hadde et ? bak. Ser nÄ at hele svaret var feil. Takk for hint.
ANord Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Opps, det ser jeg nĂ„ at du gjorde. Beklager. Og jeg fĂžlger tankegangen om de stakkers kyllingene som sitter i trange bur og spiser godterier for Ă„ fete seg opp đ
gamla fra gokk Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars HĂžnene har det nok greit. Det er snarere idrettsutĂžvere som IKKE fĂ„r godteri for Ă„ holde seg i sin vektklasse.đ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ