NĂžtteliten Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Kan noen gi meg fĂžrste blindbokstav pĂ„ "Tar pĂ„ vei" eller hint ? 2 inn fra venstre Ăžverst đ„°đđ¶
Bjornand Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Tror fĂžrste blindbokstav skal vĂŠre L, mens vi sliter med kryssende âmannlige selgereâ. FĂ„r heller ikke helt til starten pĂ„ âpoloneseâ-ordet. 1
choro Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Jeg har R fĂžrste blindbokstav og F som Ăžverste. Hint: Ă„ berĂžre et sted der f.eks. tog passerer. 1
Bjornand Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Ser den, da blir det et litt annet sted der tog passerer. Den F-en fĂžrst, tror den skal inngĂ„ i utenlandsk ord for âetterâ i det horisontale ordet? 1
choro Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Mannlige selgere har nok brukt litt mye lukt i ansiktet, og polonese er nok for deltagere i et ganske sprĂžtt lag. 1
Bjornand Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Ja, hadde godlukt, men det matchet ikke med starten pÄ hva prester kan kjempe mot⊠ 1
gamla fra gokk Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Jeg har L som fÞrste bb i «tar pÄ vei». Det var vel den konkurrerende banden som frekventerte «Skaugum-festivalen»? Men jeg har vondt for Ä forestille meg at noen av dem startet festlighetene med Ä gÄ i polonese!  1
Boromir Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Jeg har ogsĂ„ L, og skjĂžnner ikke helt hva tog har med dette Ă„ gjĂžređ€ 1
Tor Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Hvis L er riktig hva er da 1. b i tvi? Jeg hadde S, men da mÄ det vÊre feil?
NĂžtteliten Skrevet 3. mars Forfatter Skrevet 3. mars Tor skrev (3 timer siden): Ok ser den, men kan skrĂ„l starte med Y? Ja đ€
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ