Nøtteliten Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Kan noen gi meg første blindbokstav på "Tar på vei" eller hint ? 2 inn fra venstre øverst 🥰💕🎶
Bjornand Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Tror første blindbokstav skal være L, mens vi sliter med kryssende “mannlige selgere”. Får heller ikke helt til starten på “polonese”-ordet. 1
choro Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Jeg har R første blindbokstav og F som øverste. Hint: å berøre et sted der f.eks. tog passerer. 1
Bjornand Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Ser den, da blir det et litt annet sted der tog passerer. Den F-en først, tror den skal inngå i utenlandsk ord for “etter” i det horisontale ordet? 1
choro Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Mannlige selgere har nok brukt litt mye lukt i ansiktet, og polonese er nok for deltagere i et ganske sprøtt lag. 1
Bjornand Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Ja, hadde godlukt, men det matchet ikke med starten på hva prester kan kjempe mot… 1
gamla fra gokk Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Jeg har L som første bb i «tar på vei». Det var vel den konkurrerende banden som frekventerte «Skaugum-festivalen»? Men jeg har vondt for å forestille meg at noen av dem startet festlighetene med å gå i polonese! 1
Boromir Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Jeg har også L, og skjønner ikke helt hva tog har med dette å gjøre🤔 1
Tor Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Hvis L er riktig hva er da 1. b i tvi? Jeg hadde S, men da må det være feil?
Nøtteliten Skrevet 3. mars Forfatter Skrevet 3. mars Tor skrev (På 3.3.2025 den 12.25): Ok ser den, men kan skrål starte med Y? Ekspander Ja 🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå