Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lastet ned tankespinn fra helgens digitale utgave av magasinet. Ser ut til at kolonne ytterst til høyre mangler ?

Fortsetter under...

Skrevet (endret)

Takk for tilbakemelding. Gøy at tankespinn er blitt (blir?) større Jeg avventer pdf for nedlasting. Fasit er morsomst å finne i diskusjonen her på forumet 🙂

Endret av ANord
Skrevet

Større? Min er betraktelig mindre! Dvs kanskje flere kolonner, men lesbarheten er derfor håpløs …

bedre utnyttelse av arksiden hadde vært ønskelig, slik at hver enkeltrute ble større … feks ved at bildet/teksten om schive sto over eller under selv kryssordet.

i dagens utgave sliter jeg med å tolke løsordene … må da være flere enn jeg som strever litt idag?

Annonse

Skrevet
  Wvic skrev (På 15.2.2025 den 8.29):

Større? Min er betraktelig mindre! Dvs kanskje flere kolonner, men lesbarheten er derfor håpløs …

bedre utnyttelse av arksiden hadde vært ønskelig, slik at hver enkeltrute ble større … feks ved at bildet/teksten om schive sto over eller under selv kryssordet.

i dagens utgave sliter jeg med å tolke løsordene … må da være flere enn jeg som strever litt idag?

Ekspander  

Enig, håper dette var første og siste gang.

Skrevet (endret)
  petrus skrev (På 15.2.2025 den 9.48):

Enig, håper dette var første og siste gang.

Ekspander  

Mitt kryssord er mindre  og det passer ikke med ordene på det som man kan gå inn på i en forstørret utgave ! Slik som NORNE .Står ikke på det store kryssordet 😨

Endret av Nøtteliten
Skrevet

Vel og bra med link til pdf-versjon, men det er lenge siden jeg gadd å betale for blekkpatroner til printer hjemme. Klønete av Magasinet, og litt nedtur dette. Men finner vel en løsning på det🤓

Skrevet

Tusen takk for rask Pdf-service! Da er lørdagskosen reddet denne uken også.

Er forøvrig enig i at skriftformatet var i minste laget. Selv for meg, som vanligvis trer synåler uten briller, gikk det bare såvidt noen steder. Og jeg har en liten mistanke om at gjennomsnittsalderen for målgruppen kanskje ligger på 50+?

Skrevet

Ja veldig bra med pdf-versjonen! Jeg liker godt å løse kryssordet med E-penn på iPad uansett, selv om jeg fremdeles synes det er bedre med kryssordpenn på papir. PDF-en er iallfall lett å lese og kan zoomes opp ved behov…. Som kan være nødvendig for oss på seksti + 😂

gleder meg iallfall over helgens kryssord trass «teknisk feil» Takk og takk ♥️

Skrevet

Går jo og å bruke linjal og tegne inn rutene som mangler. Og å bruke PDF utgaven til å fylle i oppgaveordene.

Skrevet

Supert at PDF - versjonen kom så raskt! Må ikke tulle med Schive-kryss! Eneste grunn til at jeg kjøper Dagbladet hver lørdag!

• Haha 1

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...