Bett Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Langordet Þverst gir ikke mening for meg. Er ordet todelt - 8+4, og er bokstav nr. 3 n? FÞrste bokstav  i tÞr ikke rope hurra ville ogsÄ hjelpe. Veldig glad for hjelp
SkaptrĂžnderen Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Bett skrev (33 minutter siden): Langordet Ăžverst gir ikke mening for meg. Er ordet todelt - 8+4, og er bokstav nr. 3 n? FĂžrste bokstav  i tĂžr ikke rope hurra ville ogsĂ„ hjelpe. Veldig glad for hjelp Ikke for meg hellerđ , men fĂžrste bokstav i "tĂžr ikke rope hurra" er S.
Bett Skrevet 10. februar Forfatter Skrevet 10. februar Jeg tenkte fĂžrste bokstaven var s. Er tredje d?
Gast Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar (endret) Personen kommer i ekstase (3 siste bokstaver) nÄr dette dokumentet bekrefter at avtalen er i boks. PS Litt usikker pÄ 3.siste bokstav da "etter navn" ikke gir helt mening. Kanskje det heller skal vÊre at advokater mÄ til for Ä fÄ gjennom dokumentet. HÄper andre kan kommentere her. Endret 10. februar av Gast 1
bib Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Kanskje de tar en alkoholfri skÄl nÄr avtalen er i boks?
Bett Skrevet 10. februar Forfatter Skrevet 10. februar Det er jammen ikke sikkert hva det skal vĂŠre  At noe skal inntas?âșïž Hint om tĂžr ikke rope hurra?
Tor Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Kan det vĂŠre noe en overtar. F.eks. et hus? Jeg bare spĂžr. (Da blir etter navn hr)?
Bett Skrevet 10. februar Forfatter Skrevet 10. februar Ja, det er ogsĂ„ en mulighet kanskje. Her blir det elle melleâșïž sitter igjen med dette og langordet âŠ.rope hurra.Â
petrus Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Etter navn: forkortelse som brukes nÄr sÞnnen har samme navn som faren. 1
SkaptrĂžnderen Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Bett skrev (2 timer siden): Det er jammen ikke sikkert hva det skal vĂŠre  At noe skal inntas?âșïž Hint om tĂžr ikke rope hurra? "TĂžr ikke rope hurra" starter med en hĂžytidsdagđ Â
G54 Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Kan «Etter Navn» alternativ ogsĂ„ vĂŠre NR. (eks kongerekka). Vet ikke om noen feirer med Ă„ innta dette produktet đ€
ANord Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar (endret) Absolutt en mulig lĂžsning, tror det er flere som feirer med innhold i boksen enn med innhold i glasset đ Men jeg gĂ„r nok for glassinnholdet likevel, lĂžsningen blir da som sedvanlig et tankespinn pĂ„ et "vanlig" ord med en annen mening, lovlig skrevet etter ordboka i begge tifeller, om kanskje heller oftere skrevet utenlandspĂ„virket eller med dobbel konsonant til slutt. Endret 11. februar av ANord
HAMARGLĂGGA Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Bett skrev (PĂ„ 10.2.2025 den 11:17 AM): Jeg tenkte fĂžrste bokstaven var s. Er tredje d? NEI, T......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ