Bett Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Langordet øverst gir ikke mening for meg. Er ordet todelt - 8+4, og er bokstav nr. 3 n? Første bokstav i tør ikke rope hurra ville også hjelpe. Veldig glad for hjelp
Skaptrønderen Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Bett skrev (På 10.2.2025 den 9.23): Langordet øverst gir ikke mening for meg. Er ordet todelt - 8+4, og er bokstav nr. 3 n? Første bokstav i tør ikke rope hurra ville også hjelpe. Veldig glad for hjelp Ekspander Ikke for meg heller😅, men første bokstav i "tør ikke rope hurra" er S.
Bett Skrevet 10. februar Forfatter Skrevet 10. februar Jeg tenkte første bokstaven var s. Er tredje d?
Gast Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar (endret) Personen kommer i ekstase (3 siste bokstaver) når dette dokumentet bekrefter at avtalen er i boks. PS Litt usikker på 3.siste bokstav da "etter navn" ikke gir helt mening. Kanskje det heller skal være at advokater må til for å få gjennom dokumentet. Håper andre kan kommentere her. Endret 10. februar av Gast 1
Bett Skrevet 10. februar Forfatter Skrevet 10. februar Det er jammen ikke sikkert hva det skal være At noe skal inntas?☺️ Hint om tør ikke rope hurra?
Tor Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Kan det være noe en overtar. F.eks. et hus? Jeg bare spør. (Da blir etter navn hr)?
Bett Skrevet 10. februar Forfatter Skrevet 10. februar Ja, det er også en mulighet kanskje. Her blir det elle melle☺️ sitter igjen med dette og langordet ….rope hurra.
petrus Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Etter navn: forkortelse som brukes når sønnen har samme navn som faren. 1
Skaptrønderen Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Bett skrev (På 10.2.2025 den 11.54): Det er jammen ikke sikkert hva det skal være At noe skal inntas?☺️ Hint om tør ikke rope hurra? Ekspander "Tør ikke rope hurra" starter med en høytidsdag😊
G54 Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Kan «Etter Navn» alternativ også være NR. (eks kongerekka). Vet ikke om noen feirer med å innta dette produktet 🤔
ANord Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar (endret) Absolutt en mulig løsning, tror det er flere som feirer med innhold i boksen enn med innhold i glasset 🙂 Men jeg går nok for glassinnholdet likevel, løsningen blir da som sedvanlig et tankespinn på et "vanlig" ord med en annen mening, lovlig skrevet etter ordboka i begge tifeller, om kanskje heller oftere skrevet utenlandspåvirket eller med dobbel konsonant til slutt. Endret 11. februar av ANord
HAMARGLØGGA Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Bett skrev (På 10.2.2025 den 10.17): Jeg tenkte første bokstaven var s. Er tredje d? Ekspander NEI, T......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå