Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Langordet øverst gir ikke mening for meg. Er ordet todelt - 8+4, og er bokstav nr. 3 n?

Første bokstav  i tør ikke rope hurra ville også hjelpe. Veldig glad for hjelp

Fortsetter under...

Skrevet
  Bett skrev (På 10.2.2025 den 9.23):

Langordet øverst gir ikke mening for meg. Er ordet todelt - 8+4, og er bokstav nr. 3 n?

Første bokstav  i tør ikke rope hurra ville også hjelpe. Veldig glad for hjelp

Ekspander  

Ikke for meg heller😅, men første bokstav i "tør ikke rope hurra" er S.

Skrevet (endret)

Personen kommer i ekstase (3 siste bokstaver) når dette dokumentet bekrefter at avtalen er i boks. 

PS Litt usikker på 3.siste bokstav da "etter navn" ikke gir helt mening. Kanskje det heller skal være at advokater må til for å få gjennom dokumentet.

Håper andre kan kommentere her. 

Endret av Gast
  • Like 1

Annonse

Skrevet

Det er jammen ikke sikkert hva det skal være  At noe skal inntas?☺️

Hint om tør ikke rope hurra?

Skrevet

Ja, det er også en mulighet kanskje. Her blir det elle melle☺️ sitter igjen med dette og langordet ….rope hurra. 

Annonse

Skrevet

Kan «Etter Navn» alternativ også være NR. (eks kongerekka). Vet ikke om noen feirer med å innta dette produktet 🤔

Skrevet (endret)

Absolutt en mulig løsning, tror det er flere som feirer med innhold i boksen enn med innhold i glasset 🙂

Men jeg går nok for glassinnholdet likevel, løsningen blir da som sedvanlig et tankespinn på et "vanlig" ord med en annen mening, lovlig skrevet etter ordboka i begge tifeller, om kanskje heller oftere skrevet  utenlandspåvirket eller med dobbel konsonant til slutt.

Endret av ANord

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...