Bjornand Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Må medgi at i dag sliter vi med starten av disse langordene - noen hjelpsomme tips å få?
Boromir Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Noen som har noe å skjule, kan ha slike i skapet. Starten på treg er det som politikere ofte avkreves i kriser.
Bjornand Skrevet 2. februar Forfatter Skrevet 2. februar (endret) Takk, @Boromir, da fikk vi det på plass Endret 2. februar av Bjornand
astrix Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Mulig å få første bb på de to - treg og er skap? Også gjerne bb på ladested...er helt på jordet jeg, særlig høyre xorddel.
Bett Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Ja særlig høyre del er skrekkelig☺️Kan bare hjelpe med blindbokstaven som er E. Noen som er snille og gir første bokstav på turt og kan esel?
astrix Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar R første på treg ja? Første på turt har jeg ø,men det er pga det passer m det loddrette skulderklapp. Får rart ord på turt som jeg ikke finner noe sted
Bett Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Jeg gar også ø og finner ikke ut av det. Også usikker på siste del sv orget hvor jeg lurer på om det begynner med g?
gamla fra gokk Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Turt handler om festing med alkoholholdig drikke. Første bokstav både på Treg og Er skap er S. Bb på ladestedet er R og E. Eselet må klargjøres dersom du skal ri på det.
Skaptrønderen Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar gamla fra gokk skrev (På 2.2.2025 den 15.22): Turt handler om festing med alkoholholdig drikke. Første bokstav både på Treg og Er skap er S. Bb på ladestedet er R og E. Eselet må klargjøres dersom du skal ri på det. Ekspander Turt: Jeg har alkoholholdig drikke som første del av ordet. Jeg er usikker på de tre siste b., selv om jeg tror de kryssende loddrette er riktige. Ordet jeg har gir meg ingen mening og jeg finner det ikke noe sted. Hjelp?
petrus Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Det betyr å drikke store mengder av drikken som utgjør første del. Ordet er forklart bl.a. i NAOB.
Skaptrønderen Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Ok, da må jeg ha feil bokstav(er). Har lett i naob, men finner ikke det jeg har.
Skaptrønderen Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Da har jeg byttet ut S med L som bokstav nr. 3. Det ga litt mer mening. Takk for alle tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå