Skaptrønderen Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Trenger sårt hjelp. Når det gjelder "er gran" tror jeg at jeg har b 1 og de 4 siste på plass, men jeg ser ikke løsningen. På "innesittere" har jeg første ledd, men et salig kaos på midtre og siste. Hjeeeelp😀
Skaptrønderen Skrevet 29. januar Forfatter Skrevet 29. januar Og der falt innesitterne på plass.😃 Hjelper å poste spørsmål😁
Hjalte Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar På "Er Gran" har jeg noe som er samferdselsrelatert, ikke noe vekstrelatert.
Hjalte Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Sliter også med "Innesittere". 3. bokstav i "Brillekjøper" passer ikke inn. Kan det stemme at brillekjøperen er en skapning som ikke finnes naturlig i Norge?
Skaptrønderen Skrevet 29. januar Forfatter Skrevet 29. januar Ja, jeg har en firbeint, stripete skapning der😃
Skaptrønderen Skrevet 29. januar Forfatter Skrevet 29. januar Hjalte skrev (På 29.1.2025 den 13.00): På "Er Gran" har jeg noe som er samferdselsrelatert, ikke noe vekstrelatert. Ekspander Hmmm... kan jeg få bb, kanskje?
Hjalte Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Skaptrønderen skrev (På 29.1.2025 den 13.11): Ja, jeg har en firbeint, stripete skapning der😃 Ekspander Jeg også, men innesitterne er fortsatt like mystiske. Kan det stemme at det begynner med et møbel på 4 b som stort sett alle har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå