Gå til innhold

Vi Menn quiz 36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips om hvor jeg kan finne ut hvor åpningskampen i fotball EM skal spilles 2012..

Kiev, Warzawa og Minsk er alternativ, og så vidt jeg klarer å finne ut er det to mulige, men hvem.

Fortsetter under...

Skrevet

Siden det kun er fotball på vår TV, har jeg fått med meg at åpningskampen skal spilles i Warzawa og finalen i Kiev.

Hilsen Pia

Skrevet

Hvilen TV har du som det kun er fotball på? på min TV er det stort sett bare repriser og all verdens utstemmingsprogrammer.

Gjest birkebeiner
Skrevet

Vi som ikke har TV er spart for mye elendighet! Radioen gir oss fortsatt de beste bildene.

Skrevet

Mulig jeg overdriver, men det er mye fotball på vår TV og jeg kan masse om fotball. Kan offside også. TVen er gammeldags med billedrør, men vi har fått fibersentral i stua og mange kanaler som sender fotball til stor glede for min idrettsgale mann. Men uten TV, nei, går det an?

Hilsen Pia

Skrevet
  - skrev (På 6.9.2009 den 8.47):

Siden det kun er fotball på vår TV, har jeg fått med meg at åpningskampen skal spilles i Warzawa og finalen i Kiev.

Hilsen Pia

Tusen takk, har leitet ¨desperat på nettet og funnet ut mye annet. Mulig jeg skulle sjekket andre enn norske sider og norske aviser.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...