Gjest Jorunn Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Noen tips om hvor jeg kan finne ut hvor åpningskampen i fotball EM skal spilles 2012.. Kiev, Warzawa og Minsk er alternativ, og så vidt jeg klarer å finne ut er det to mulige, men hvem.
Gjest pia Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Siden det kun er fotball på vår TV, har jeg fått med meg at åpningskampen skal spilles i Warzawa og finalen i Kiev. Hilsen Pia
Gjest Bjaggen Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Hvilen TV har du som det kun er fotball på? på min TV er det stort sett bare repriser og all verdens utstemmingsprogrammer.
Gjest birkebeiner Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Vi som ikke har TV er spart for mye elendighet! Radioen gir oss fortsatt de beste bildene.
Gjest pia Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Mulig jeg overdriver, men det er mye fotball på vår TV og jeg kan masse om fotball. Kan offside også. TVen er gammeldags med billedrør, men vi har fått fibersentral i stua og mange kanaler som sender fotball til stor glede for min idrettsgale mann. Men uten TV, nei, går det an? Hilsen Pia
Gjest Jorunn Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 - skrev (På 6.9.2009 den 8.47): Siden det kun er fotball på vår TV, har jeg fått med meg at åpningskampen skal spilles i Warzawa og finalen i Kiev. Hilsen Pia Tusen takk, har leitet ¨desperat på nettet og funnet ut mye annet. Mulig jeg skulle sjekket andre enn norske sider og norske aviser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå