Gjest marit Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 Hva i all verden er svaret på "helt svakt"? har L*I*T. Var vel i ferd med å gi opp egentlig...
Gjest Tanja Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 Hei,Marit! Tenk på verbet "å helle",du finner svaret i Tanum,helle heller helt........... Bokstavene dine er riktige. Ha en fin kveld! mvh Tanja
Gjest Egon Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 - skrev (På 19.7.2009 den 12.48): Hva i all verden er svaret på "helt svakt"? har L*I*T. Var vel i ferd med å gi opp egentlig... Å helle svakt kan bety leine. Svaret kan vel neppe bli annet enn leint. Egon
Gjest Belladonna Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 - skrev (På 19.7.2009 den 12.48): Hva i all verden er svaret på "helt svakt"? har L*I*T. Var vel i ferd med å gi opp egentlig... Nå ser jeg at du har fått svar, men til en annen gang er det best å oppgi hvor i kryssordet du befinner deg. Da er det lettere å hjelpe. Er det riktig nummer på bladet? Jeg holder på å legge siste hånd på U.u. i nr. 29. Her kan jeg ikke se dette ordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå