Wvic Skrevet 17. november 2024 Skrevet 17. november 2024 Øverste høyre hjørne … mangler nr 7 i rekken ogvaremerke … skjønner ikke bæret av øverste vannrette langord selv om jeg har mange av bokstavene …. Dvs her? Kan være? Hm
ingerlise1 Skrevet 17. november 2024 Skrevet 17. november 2024 (endret) Nr. 7 i rekken er en gresk bokstav. Varemerket er en type frokostblanding. Endret 17. november 2024 av ingerlise1
ANord Skrevet 17. november 2024 Skrevet 17. november 2024 (endret) For meg blir løsningen av langordet et trestavelsesord hvor første del er en generell betegnelse for noen som bidrar. Ser for meg en aktivitet som kunne foregå i grensetraktene mellom England og Skotland. Eller gjerne i heiene mellom Rogaland og Agder. Endret 17. november 2024 av Amund
Wvic Skrevet 17. november 2024 Forfatter Skrevet 17. november 2024 Takk ingerlise! Da løste det seg. Imidlertid skjønner jeg ikke det vannrette ordet, selv med forklaringene fra Amund. uansett, takk for bidrag!
ANord Skrevet 17. november 2024 Skrevet 17. november 2024 Her kan være en signal om at noen man har gitt et oppdrag skal avbryte og returnere til sin oppdragsgiver.
Wvic Skrevet 17. november 2024 Forfatter Skrevet 17. november 2024 Amund skrev (På 17.11.2024 den 12.41): Her kan være en signal om at noen man har gitt et oppdrag skal avbryte og returnere til sin oppdragsgiver. Ekspander Ja! Her! … kanskje det … litt søkt, men gir mening 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå