Gjest Bjørn Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Tror det er en feil i kryssordet. Kommunen må vel bli Asker og uro Ank. Hører gjerne om noen andre har fått det samme.
Gjest kryssordforfatteren Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Hei Jeg beklager at det er blitt en feil i oppgaven her. Stikkordet for URO skulle vært UTBYGG. Sorry.
Gjest Bjørn Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Tror det er en feil i kryssordet. Kommunen må vel bli Asker og uro Ank. Hører gjerne om noen andre har fått det samme. Da ble det enklere. Takk for svaret.
Gjest toe Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Hei Jeg beklager at det er blitt en feil i oppgaven her. Stikkordet for URO skulle vært UTBYGG. Sorry. Hei kryssordforfatter i Dagsavisen ! Er det ikke også en annen feil i sist lørdags oppgave ? Vannrett, 12.linje, litt mot høyre står det GRESK ØY. Jeg får PATRAS som svar - men det er en by - ikke en øy.. Skulle nøkkelordet vært GRESK BY ? Mvh toe
Gjest Unni Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Hei Jeg beklager at det er blitt en feil i oppgaven her. Stikkordet for URO skulle vært UTBYGG. Sorry. Og alle som ikke bruker netthjelp for å løse kryssord, går glipp av denne opplysningen. Kryssordforfattere bør ikke komme med innspill her. Feil forekommer i alle kryssord, og så får løserne på egenhånd bryne seg på det etter beste evne. Ha en flott vårhelg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå