Bjornand Skrevet 17. august 2024 Skrevet 17. august 2024 Alene hjemme denne helgen og sliter uten konas hjelp. Klarer ikke å trenge gjennom tankegangen i starten av disse to langordene. Mener det første slutter på synonym til katastrofe og det andre til overlevering, men der stopper der. Noen tips å få?
lilliken Skrevet 17. august 2024 Skrevet 17. august 2024 Hei Bjornand! Jeg er ikke i mål med oppgaven, men jeg tipper at jeg har løst det første av langordene du nevner. En liten gåte: Har du slutten , så har du begynnelsen... Mvh Lilliken 1
Bjornand Skrevet 17. august 2024 Forfatter Skrevet 17. august 2024 Hei, @lilliken, takk, den må jeg tenke på!
lilliken Skrevet 17. august 2024 Skrevet 17. august 2024 Glemte å nevne at jeg er enig med deg når det gjelder slutten på begge langordene 😉 1
gamla fra gokk Skrevet 17. august 2024 Skrevet 17. august 2024 Takk til lilliken! Det hjalp meg langt videre. De som driver med obskøne ytringer i tekst og tale, sprer dårlige og umoralske holdninger.
Bjornand Skrevet 18. august 2024 Forfatter Skrevet 18. august 2024 Takk, @gamla fra gokk, men det var ikke nok til at jeg tar starten på det ordet😢. Får ikke til noe særlig av det som krysser langordet så jeg er tom for ideer. Og, @lilliken, det går smått der oppe i dag, finner ikke ut gåten din heller….
Weekend Skrevet 18. august 2024 Skrevet 18. august 2024 lilliken skrev (På 17.8.2024 den 18.49): Hei Bjornand! Jeg er ikke i mål med oppgaven, men jeg tipper at jeg har løst det første av langordene du nevner. En liten gåte: Har du slutten , så har du begynnelsen... Mvh Lilliken Ekspander Supert tips,Lilliken!
Bjornand Skrevet 18. august 2024 Forfatter Skrevet 18. august 2024 Har vel etter hvert kommet til at samme ord gjentas først og sist her, men neimen om midten faller på plass. Trodde kanskje det kunne ha noe med en som leder denne situasjonen, men får det ikke til passe - noe mer hjelp å få? Og fortsatt like lite på plass med denne obskøne teksten…
bib Skrevet 18. august 2024 Skrevet 18. august 2024 Mangel på fagfolk, midten: Ønsker gjerne å ha en slik med når det settes stab etter en katastrofe. Obskøn tekst: Gir opplysning om løslevnet/ulevnet.
Pabj Skrevet 20. august 2024 Skrevet 20. august 2024 Står bom fast på den obskure talen .. Tips til 2 bb i starten av ordet ?
Hmm Skrevet 20. august 2024 Skrevet 20. august 2024 bib skrev (På 18.8.2024 den 19.13): Mangel på fagfolk, midten: Ønsker gjerne å ha en slik med når det settes stab etter en katastrofe. Obskøn tekst: Gir opplysning om løslevnet/ulevnet. Ekspander Takk, bib. Da kom det på plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå