Gjest Åge Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Det er to nøtter som jeg ikke får knekt 2 loddrett "Åpner" for sommeren? - - - - - og 8 loddrett, skyte en hvit pinn etter - - - - - . Blir derfor ikke ferdig i venstre hjørnet. Er det hjelp å få? Åge
Gjest bente Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 2 loddrett er APRIL og 8 vannrett er OPPGI......
Gjest Svein Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Det er to nøtter som jeg ikke får knekt 2 loddrett "Åpner" for sommeren? - - - - - og 8 loddrett, skyte en hvit pinn etter - - - - - . Blir derfor ikke ferdig i venstre hjørnet. Er det hjelp å få? Åge Hei! Sjøl har jeg ikke hatt tid til å løse denne oppgaven, men dersom du søker på nettutgaven av Store Norske Leksikon med "åpner for sommeren", får du tilslaget: APRIL! ' Ifølge Synonymordboka kan 'kaste en pinn etter' bli OPPGI. Lykke til!
Gjest Åge Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 2 loddrett er APRIL og 8 vannrett er OPPGI...... Takk, begge to, også for tipset om å bruke nettutgaven av Stor Norske Leksikon Åge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå