Gå til innhold

Hansen 955


tem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takker hjerteligst for den bekreftelsen, Jakest, men den satt langt inne! Hadde tidlig det navnet og tenkte at det måtte det bare bli - men det må jo verifiseres. (det er jo halve moroa med dette) Navnet forekom ikke på noen lister over regissører eller i kryssordleksika. Søkte deretter på google og tror jeg bladde meg gjennom 13 sider uten å finne annet enn leger/kirurger, tannleger og folk høyt oppe i universitetssystemene samt en og annen billedkunstner, men ingen fra det såkalte skråplanet, dvs folk med tilknytning til film/teater eller skuespilleri og gjøre - og jeg var i ferd med å gi opp. Tok det opp med min bedre halvdel og medsammensvorne på kryssord, og ble enige om å legge onsdagsdagbla' til side. Reint tilfeldig gikk jeg innom dette forumet igjen og så innlegget fra "tem" .... Jøss, er det virkelig noen som har samme problemet som meg? Oppildnet bestemte jeg meg for å fortsette søket - og der på side 14 eller 15 var det jammen meg en Adam gitt ... med de rette preferanser. Tusen takk til dere begge! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...