anne. Skrevet 23. mai 2024 Skrevet 23. mai 2024 Noe å bryne seg på er utelatt i nr 6, men det står likevel oppført på innsendingskupongen. Kan Egmont forklare?
Hulderbo Skrevet 27. mai 2024 Skrevet 27. mai 2024 Hei. Jeg har fått dette svaret fra Egmont. "Hei! Ja, det stemmer. Det er solgt inn en ekstra ekstern annonse i alle VBK-utgavene fra og med nr. 6 og ut året, derfor blir det én side mindre med oppgaver i hvert blad. Men vi glemte visst å fjerne navnet på Bryner’n i kupongen i nr. 6, vi beklager dette".
anne. Skrevet 27. mai 2024 Forfatter Skrevet 27. mai 2024 Hulderbo skrev (På 27.5.2024 den 8.31): Hei. Jeg har fått dette svaret fra Egmont. "Hei! Ja, det stemmer. Det er solgt inn en ekstra ekstern annonse i alle VBK-utgavene fra og med nr. 6 og ut året, derfor blir det én side mindre med oppgaver i hvert blad. Men vi glemte visst å fjerne navnet på Bryner’n i kupongen i nr. 6, vi beklager dette". Ekspander Hei. Det var en utrolig dårlig avgjørelse av dem. Det er kun 5 nøtteoppgaver, nå 4. Det er mange flere av de andre kryssordene i bladet og det hadde være mer rettferdig å ofre en av dem. Det skulle ikke forundre meg om de velger bort To nøtter neste måned da. Spørs om jeg fortsetter abonnementet når det løper ut. Blir så skuffet!
Hulderbo Skrevet 21. juni 2024 Skrevet 21. juni 2024 I VBK nr.7 er "To nøtter" tilbake, Står på side 28.👏
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå