Gå til innhold

lørdagskryssord 106 Aftenposten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ninakker

Drikken er vel loddrett,hvis det er ment at det skal være drikk vannrett også så kan det ihvertfall ikke bli KOK ettersom den midterste bokstaven skal være en konsonant.Jeg tror det er en slurvefeil fra Ap.

Jeg støtter Bjaggen i dette med slurvefeil, det er i hvert fall en i øverste rad og 9.kolonne hvor det står AVTALE, som riktignok er EØS, men pilen til venstre/ned er utelatt. Sannsynligvis har det vannrette spørreordet falt ut i ruten DRIKK, som da ser ut til å være kun loddrett (vin). I så tilfelle kan det spørreordet som har falt ut være GASS (kfk), ORG. (kkk) eller ØY (krk). Den som eventuelt ringer A-posten og spør, oppfordres til å distribuere svaret her i dette forum.

Annonse

Jeg støtter Bjaggen i dette med slurvefeil, det er i hvert fall en i øverste rad og 9.kolonne hvor det står AVTALE, som riktignok er EØS, men pilen til venstre/ned er utelatt. Sannsynligvis har det vannrette spørreordet falt ut i ruten DRIKK, som da ser ut til å være kun loddrett (vin). I så tilfelle kan det spørreordet som har falt ut være GASS (kfk), ORG. (kkk) eller ØY (krk). Den som eventuelt ringer A-posten og spør, oppfordres til å distribuere svaret her i dette forum.

Drikk er jo loddrett ser jeg nå. Så da er det enten svart rute eller manglende stikkord for vannrett. De kommer vel med løsningen på mandag desverre, som sist de manglet stikkord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...